Informatie voor standhouders.

Bedankt!!

Het jaar 2016 zit er op voor Stchting Stellar. We zijn druk bezig met de planning voor 2017.
Een aantal verrassingen hebben we voor u in petto en daar informeren we u over wanneer de zaken rond zijn.

Wij willen de standhouders bedanken voor hun support en medewerking in 2016 en we zien ze graag terug in 2017.
De planning (OVB) staat onderaan deze pagina.

Heeft u bijzondere wensen voor 2017 aarzel dan niet om snel met ons contact op te nemen. Een aantal standhouders gingen u al voor.

Chris en Stella.

Het concept van Stichting Stellar.

Stellar Events staat bekend de speciale sfeer die deze organisatie uitstraalt. Het is bij ons gezellig en vertrouwd. We willen met elkaar een evenement organiseren welke voor alle betrokkenen leidt tot een grote mate van tevredenheid.

De bezoekers moeten tevreden zijn over de omvang van de markt en de verscheidenheid aan artikelen die wordt aangeboden. Een markt die zich kenmerkt door een goede prijs/kwaliteit verhouding en mogelijk ook artikelen aanbiedt die ergens anders niet of nauwelijks te krijgen zijn. De markt moet afwisselend zijn en een duidelijke relatie hebben met Azië.

De bezoeker moet zich echt op een tropische vakantiedag wanen.

Daarvoor selecteert Stellar Events haar accommodaties met zorg. Ze moeten ingericht kunnen worden in de sfeer die we voor ogen hebben.

Er is dan ook altijd sprake van een sfeervolle aankleding van de accommodatie. Dat begint al direct bij de ingang (bijvoorbeeld met palmen en een betjak) en loopt via de markt door naar het podium. We ontvangen hiervoor altijd veel complimenten.

Sfeervolle kramen zorgen ervoor dat het publiek aandacht heeft voor uw artikelen. Een mooie uitstalling zorgt voor aandacht en biedt u kansen om uw artikelen aan de man te brengen. We adviseren u graag als u daar behoefte aan heeft.

Maar naast de gezellige en aantrekkelijke markt wordt het publiek ook binnen gehouden voor vele uren. Een altijd aantrekkelijk podiumprogramma en soms ook een kinderprogramma zorgen ervoor dat het publiek onze pasars meestal aandoet voor een urenlang verblijf. Men komt af op de restaurants met de authentieke gerechten, de vriendelijke bediening en dat alles in de echte Tempo Doeloe sfeer die velen zo even de dagelijkse sleur doen vergeten. Een bezoek aan een Pasar Malam van Stellar Events is eigenlijk een tropische vakantiedag in Nederland. En dat voor een bijzonder lage entreeprijs.

Dat maakt een Pasar Stellar zo aantrekkelijk. Je kunt je daar ook met een kleine beurs een dag lang met de hele familie vermaken.

De organisatie is zich zeer bewust van het feit dat marketingcommunicatie, zeg maar reclame maken voor de Pasar essentieel is voor de bezoekersaantallen. We maken dan ook ook altijd gebruik van diverse media om de doelgroepen op diverse manieren te bereiken.

Stellar Events heeft daar ruime ervaring mee en heeft een ruim reclamebudget voor elk evenement. M.n. de regionale huis aan huis bladen worden altijd ingezet met soms wel paginagrootte advertenties. Maar ook de andere media worden niet vergeten en diverse Indische en Molukse websites, Facebookpagina’s en andere sociale media brengen ruim van tevoren het evenement onder de aandacht van potentiele bezoekers.

Op grond van bovenstaand hebben wij een vaste kring van standhouders die het hele jaar met ons ‘meereizen’ door Nederland. Maar er is altijd wel plaats voor u. Belangrijk is wel dat u zich op tijd in verbinding stelt met ons. Want de ervaring leert dat diverse standhouders zich laat melden en dat de kans bestaat dat we reeds vol zijn. Want u begrijpt elke accommodatie heeft natuurlijk maar een beperkt aantal plaatsen.

Meer informatie?

Stuur een email naar: info@stichtingstellar.nl en we nemen snel met u contact op. Zie de agenda hieronder:

SaveSaveSaveSaveSaveSaveSave