Pasar Malam Eindhoven, een impressie van drie dagen een geweldig evenement!!

Je bent vandaag voor de eerste keer jarig, je bent een tweeling en je wilt met je ouders voor de eerste keer naar een Pasar Malam. Dat is natuurlijk een gebeurtenis die Stellar Events niet voorbij kon laten gaan. Chris Uittenbogaard had de familie dat ook uitgenodigd en zij werden door hem verwelkomt bij de ingang.  Natuurlijk voor de hele familie gratis entree. Naast de jonge bezoekers troffen we ook een bezoekster aan van meer dan 100 jaar ouder dan de tweeling. Mooi toch een Pasar Malam met bezoekers van werkelijk alle leeftijden.

Een bijzondere stand troffen we aan: Indo Tees. Kijk even naar de foto’s van deze stand met prachtig zelf ontworpen Tee-shirts. We gaan daar later een artikel aan wijden. Een mooie eerste dag met Hans Milané, Aniadi Art en de geweldige (feest) formatie JammPurr. En Milly maakte van het podium bekend dat deze formatie mee gaat op de Pasars van Stellar komend seizoen. En als Alex dan hoort dat Frenky deze week jarig is geweest kan het niet anders of de hele zaal zingt hem toe! Voorwaarde is dat Frenky ook de zaal toezingt. En samen met Jammpurr deed hij dat dan ook met verve.

Natuurlijk weer vele bekenden maar ook veel onbekende mensen ontmoet.

Mensen die duidelijk zin hadden in dit tropische festijn met buiten diverse buien maar binnen de heerlijke sfeer van een Pasar. Vandaag weer een mooi programma met Warna Semesta dansgroep, Swinging Sound Machine (dat wordt ook weer party), Danny Everett met zijn nieuwe cd in het kader van fundraising voor KIKA, maar als klapper uit Engeland: Graham Lee & Friends, de zanger/gitarist van de Scorpions. Een mooie dag en  de Pasar gaat open om 13.00 uur en sluit pas weer om 22.00 uur. Kom een heerlijke dag genieten!

Tweede dag Pasar Malam Eindhoven. Een mooie dag met vele tevreden bezoekers die hebben genoten van Graham Lee & Friends, Swinging Sound Machine, Warna Semesta en Danny Everett. Gewoon een ouderwetse pasar dag vonden velen. Met alle ingrediënten die men maar kan wensen. Eten, drinken, shoppen, genieten van het podiumprogramma, dansen en vooral genieten van elkaar. Nieuwe vrienden maken, gezellig bijkletsen of gewoon met elkaar een feestje vieren!

Het Eindhovense publiek liet zich op alle fronten niet onbetuigd. Eindhoven ‘de gekste’.

Indotees ‘Best of both worlds’, staat op de Pasar Malam in Eindhoven. We maken kennis met twee jonge ondernemers, Georg Holmanene n Cheryl de Boer. Ik wil graag weten waar Indotees voor staat. Cheryl geeft daar graag antwoord op.

Zij vertelt: ‘ Indo zijn is meer dan alleen een gevoel of vasthouden aan tradities. Wij proberen met onze designtees hier uiting aan te geven. We spelen in op de trends van nu en deze mix van Indo zijn en de tradities verwerken wij in onze tees. Deze zijn met alle zorg en veel liefde ontworpen. De ‘Kickoff’ van Indotees vond plaats op de Tong Tong Fair en we kregen veel positieve reacties en aandacht. Maar ook voorzagen de belangstellenden ons van allerlei tips. Ons doel is om in te spelen op de behoefte van de jongeren en dat zij het “Indo zijn’ omarmen en dat zij er trots op zijn. We vinden het dan ook geweldig om hier op de Pasar van Stellar Events ook weer te merken dat onze boodschap aanslaat. Ook hier is de belangstelling overweldigend’.

Cheryl en Georg staan trots bij hun mooie ‘winkel’ iedereen te woord met een heerlijk enthousiasme.

Hun boodschap komt uit hun hart en dat voelt goed en dat is te merken aan de interesse die de vele bezoekers tonen voor hun Tees! Ook de presentatrice Milly had er geen woorden voor en kocht daar gelijk twee van deze Tees. ‘Wat zijn ze mooi!’

SaveSaveSaveSaveSave