Betreft: Pasar Malam Stellar Emmeloord 2017

Openingstijden:

Zaterdag 22 juli 13.00 uur - 22.00 uur

Zondag 23 juli 12.00 uur - 19.00 uur

Pasar Malam Stellar Emmeloord is samenwerking met Stichting Benefiet voor NOP.

Stichting Stellar organiseert, al meer dan 25 jaar, succesvolle Pasar Malam’s in het hele land.

Dit jaar voor de eerste (!) keer in de mooie en bijzonder geschikte locatie ‘Bosbadhal’ met als thema: ‘Uw korte vakantie in Azië’.  Wat een belevenis om eens zo dicht bij huis in Azië te wanen met al zijn bijzondere artikelen, de verrassende tropische geuren, de bijzondere maaltijden en natuurlijk de gastvrije sfeer. Voor u het weet bent u net zoals wij een fan van de Pasar Malam.

Voor de eerste keer in Emmeloord. Wij hebben er hard ons best voor gedaan. Ook nu kunt u kennismaken met deze unieke Aziatische markt.

U weet waarschijnlijk dat het fenomeen Pasar Malam al meer dan 50 jaar in Nederland bestaat en een rijke historie kent. Nu kunt u vlak bij huis proeven van deze rijke historie met alles wat een authentieke pasar te bieden heeft. En dat is een combinatie van een grote Aziatische Markt (meer dan 60 kramen), vele oosterse restaurants en natuurlijk veel amusement met artiesten en kleurrijke dansgroepen.

Inderdaad een mooi dag je uit voor het hele gezin!